Bij Schadenet Rijnders Harderwijk Servicelocatie kunt u in 3 simpele stappen een reparatieverzoek indienen. Hierdoor hoeft u in de meeste gevallen niet eens langs te komen voor het opnemen/inventariseren van de schade.
Na ontvangst van uw reparatieverzoek zullen onze schade-experts de schade beoordelen en contact met u opnemen over de duur en de kosten van de reparatie en samen met u de reparatie inplannen.
Scan de QR-code en gadirect naar de mobiele website!
Maak een duidelijke foto van de tellerstand (KM/Mph) van het voertuig.
Maak een diagonaal genomen overzichtsfoto van de voorzijde met een duidelijk zichtbaar kenteken. Zorg er voor dat het gehele voertuig op de foto staat.
Maak een diagonaal genomen overzichtsfoto van de achterzijde met een duidelijk zichtbaar kenteken. Zorg er voor dat het gehele voertuig op de foto staat.
Maak een close-up foto waarop de schade duidelijk in beeld is gebracht. Zorg dat er geen vuil of lichtinval te zien is.
Maak nog een close-up foto waarop de schade duidelijk in beeld is gebracht, maar nu vanuit een andere hoek. Zorg ook hier ervoor dat er geen vuil of lichtinval te zien is.
Maak nog een close-up foto waarop de schade duidelijk in beeld is gebracht. Maar nu vanuit een andere hoek. Zorg ook hier ervoor dat er geen vuil of lichtinval te zien is.
Uw gegevens worden door ons vertrouwelijk behandeld, door te klikken op verzenden gaat u akkoord met ons Privacy- en Cookiebeleid.
Goed om te weten: houd rekening met langere doorlooptijden In verband met grote drukte en oponthoud bij leveringen van onderdelen voor enkele automerken kan het voorkomen dat de reparatie aan uw voertuig, door deze overmacht, pas later dan gewenst uitgevoerd kan worden.
Wij zullen er alles aan doen om u toch zo snel en goed mogelijk van dienst te zijn.
Alvast dank voor uw begrip en geduld.